Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 27.12.2024, 23:30

Меню
Хмарка тегів
Чат
Оцінювання
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 282

Досвід

Головна » 2013 » Березень » 09
Переглядів: 543 | Додав: pedagog_zp | Дата: 09.03.2013 | Коментарі (0)

Як організувати роботу з обдарованими дітьми і не перевантажувати організм?

Відповідь на це питання я знайшла в посібнику В.В. Клименка "Людина-феномен природи і ноосфери." та книги Хордина Рос "Велика книга розвиваючих завдань для дітей".

Заручившись підтримкою батьків, почала вчити дітей на уроках працювати обома руками.

Хотілося б винести цю тему на обговорення, почути зауваження, поради, підтримку. А можливо, це зовсім нам не потрібно?

Ще раз хочу наголосити, що креслення, малювання, ліплення обома руками сприяють розвитку обдарованих учнів, підвищують їхню працездатність!

Переглядів: 555 | Додав: pedagog_zp | Дата: 09.03.2013 | Коментарі (0)

Годинник
Кнопка сайту
Форма входу

Інф
Друзі сайту
Альтернативный текст
КРИНИЧКА
Школьный дворик Рудаковой Лидии Сайт Лілії Калашнікової Перша сходинка школяра
Описание сайта


odetochkah.ru

Наші нагороди
Статистика
Пошук
Архів записів
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

panorama.at.ua © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz