Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 07:58

Меню
Хмарка тегів
Чат
Оцінювання
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 282

Досвід

Головна » 2013 » Жовтень » 29 » Досвід вчителя початкових класів Олексіївської ЗОШI-IIIступенів Ставицької Л.О.
22:34
Досвід вчителя початкових класів Олексіївської ЗОШI-IIIступенів Ставицької Л.О.

Тема: Склад. Перенос слів з рядка в рядок.

 Склад вивчали ми старанно.

Переносили теж вправно.

Тож втомились наші очі.

Відпочити дуже  хочуть.

Підняли всі очі вгору,

Опустили їх додолу.

Повернули вправо, вліво.

Описали круг сміливо.

Ручки наші теж втомились.

Одна одній поклонились.             (згинаємо і розгинаємо пальці рук)

Привітались  (рука з рукою по черзі), обнялись (торкаємось долонями),

Міцно пальчики сплелись.                (руки в замок).

Роз’єднались. Рівно сіли.

Ось тепер хутчіш за діло.

 

 Гарно всі працюють діти.

Час настав нам відпочити.

Перенос вивчали й склад.

А тепер шикуймось в ряд.

Нахилилися, прогнулись.

Покрутились, усміхнулись.

Присідають всі малята.

Підстрибніть  тепер завзято

Стільки, діти, ви разів,

Скільки в слові є складів.

Всі стрибаєм на носочках:

Мама, школа, день, грибочки.

Ліс, машина, лід, турбота.

Відпочили?  За роботу!

 Тема: Слово. Речення.

 Ох ці речення й слова.

Кругом йде вже голова.

Відпочинемо, малята?

Бо роботи ще багато.

Інші є у нас таланти.

Ми сьогодні – музиканти.

Піаністи - перший ряд

Нам заграють дружно в лад. (імітують гру на піаніно)

Другий ряд – це баяністи.

Теж  заграють урочисто. (імітують гру на баяні)

Третій ряд – смичок в руці

Плавно водять , молодці. (імітують гру на скрипці)

А мені – диригувати.

Як, коли, кому вступати.

Пальці грають, клас мовчить.

Жаль, оркестр наш не звучить.

 Слово й речення вивчали.

І в оркестрі славно грали.

Тож наступна в нас зупинка.

Вірно,це -фізкультхвилинка.

(на партах - схеми речень із 2, 3, 4, 5 слів. Діти утворюють відповідні кола)

Схеми речень  роздивились.

В кола хутко розмістились.

Всі за руки узялись.

Раз – присіли, піднялись.

Два – ступили крок вперед.

Крутим всі велосипед. (імітують руками їзду на велосипеді)

Три – шикуємось в колони.

Мчить наш поїзд по перону.  (кладуть один одному руки на плечі, імітують рух поїзда)

На чотири – зупинились.

Один одному вклонились.

Прошу , діти,вас сідати.

Будем речення складати.

Тема: Мова і мовлення

 Мова й мовлення, відомо.

Ми вивчаємо свідомо.

Фізкультпаузу також

Розпочнемо теж всерйоз.

Ручки в сторону відклали.

І в повітрі написали.

Гарне слово Україна.

Бо мова наша солов’їна.

Тричі плеснем у долоньки.

Бо вкраїнські сини й доньки

Далі – руки на стільці.

Бо  ми сонця промінці.

Піднімаєм тулуб гідно.    (за допомогою рук діти , сидячи, піднімають тулуб)

Поважаєм мову рідну.

Оченята закриваєм.

Мову любим і вивчаєм.

Відкриваєм оченята.

За роботу всі, малята!

Вчили з вами недарма

Про «забуті» ми слова.

Зараз пауза у нас.

І слова згадати час.

Встав навшпиньки 2 клас.

Прилад  з газом…(керогаз)

Повороти всі за мною.

Дружно оремо…(сохою)

Клас, на місці, кроком руш

Веземо гарбу ми  груш.

Всі присіли, далі встали.

Ще й погонича забрали.

Пострибали, ясна річ.

Вже й приїхали на Січ.

Гетьман просить у танок. (виконують рухи «ковирялочки»)

Все. Продовжуєм урок.

 Тема: Слова ввічливості

         Слова ввічливості вчили.

Діти добре їх завчили.

Час настав відпочивати.

Чи готові ви, малята?

Клас мене уважно слуха.

Тягнемо плече  до вуха.

Підняли всі, опустили. (діти по черзі піднімають і опускають праве і ліве плече)

Потім разом, що є сили. ( піднімають і опускають плечі одночасно)

На плече кладем голівку,

Ліву руку  - на маківку.

В іншу сторону завзято.

Повторили теж малята.

Взялись за руки із сусідом.

І за мною, дружно слідом.

Плескають в долоні ручки.

Масажуєм наші пучки.

Лінувався хто з вас, діти?

Тих ми будемо сварити. (сваряться пальцем)

Відпочили всі не марно.

Будемо навчатись гарно.

Прошу діток рівно стати,

Щоб розминку розпочати.

Будьте ви такі ласкаві,

І повторюйте всі вправи.

         Здрастуй, сонечко, - скажіть.

Руки вгору підніміть.

         Вітру мовимо: - Привіт!

Нахиляємось, як слід.

         На добраніч, ясні зорі.

Дружно плаваємо в морі.

         Щиро дякую! Вітаєм!

Ми  крокуєм,   присідаєм.

         Всім щасливої дороги!

Нагинаймось до підлоги

         Перепрошую, сідайте.

На урок терпіння майте.

Знайте, діти, що дива

Творять ввічливі слова.

 Тема: Текст. Будова тексту.

Тексти вчили, розбирали.

Заголовки підбирали.

Мабуть, діточки втомились.

Всі на парти похилились.

Відпочиньте, оченята.

Будемо фантазувати.

І   покажемо руками,

Що відбудеться із нами.

Ми мандруємо лісочком . (діти руками показують відповідні рухи)

Перестрибуєм горбочки.

Ми  пірнаєм в океані.

Раптом острів перед нами.

Острів «Текст». Увага всім!

Тут збудуєм новий  дім.

Ось фундамент, потім  стіни.

Дах міцний стоїть віднині.

Ох і гарний вийшов дім!

Будем жити тепер в нім.

Збудували гарний дім.

Текст живе тепер у нім.

Будівельники ж охоче.

Відпочити також хочуть.

Вчили зачин усі – раз.

Зараз нахили у нас.

Основна частина – два.

Оберт  робить голова.

Три – кінцівка, добре знаєм.

Разом дружно присідаєм.

Пострибаємо п’ять раз.

До роботи, другий клас.

 Тема: Види текстів

Тексти вчили ми не марно.

Розрізняли їх всі гарно.

Час настав, мої малята.

Відпочити нам завзято.

Для очей ось перша вправа.

Подивились вліво, вправо. (діти водять очима за вказівкою)

На вікно, на стіл, на парту.

Обвели кордон на карті.  (обводять очима уявний кордон на карті України)

Руки у замок з’єднали.

Свою силу показали.

На обличчя плещем воду.(імітують умивання)

Показали свою вроду.

Проведемо по голівці.

Ми – ласкаві українці.

І сусідів привітаєм.

Адже щиру душу маєм.

 

      Щоби тексти визначати.

 Не годиться нам мовчати.

А щоб відпочили діти.

Не годиться їм сидіти.

Пострибали, мов зайчатка.

Подзьобали, як курчатка.

Наче чаплі, почвалали.

Як синички, політали.

В текстах, так вже повелося:

Розповідь: що відбулося?

Де? Коли? Куди? та  Як?

Нахиляємось, ось так.  (нахили вперед, назад; вправо, вліво)

Опис мовимо: Який?

Крок – високий, змах – різкий. (кроки на місці з високим підніманням рук)

Міркування:  а чому?

Присідаєм всі  тому,

Щоб здорові й  працьовиті

Вчилися у школі діти.

 

 

Тема: Поняття про  речення. Види речень за метою висловлювання.

 

           А скажіть, мерщій, мені.

Сонце… Речення чи ні?

Сонце світить гарно так!

Діти, речення це?   (Так)

Намалюйте ясне сонце. (малюють у повітрі по черзі правою і лівою рукою)

Що нам світить у віконце.

Привітайтеся в поклоні. (Рух головою вперед, імітуючи вітання)

Плесніть дружно у долоні.

Ручки сонцю простягніть.

Зайчик сонячний зловіть.

Зайчик все стрибає скоком.

Ми до сонця правим боком.

Потім лівим повернулись

Усі разом посміхнулись. 

Що, зігріло сонце нас?

Працювати знову час.

 

          І дорослим, і малятам

   Види речень треба знати.

   Вмієм їх ми розрізнити.

   То чому б не відпочити?

Присідаємо всі вправно

   Лиш для речень спонукальних

Повороти, видих, вдих.

Тільки для розповідних.

Для питальних  - три притопи,

Два підскоки, три прихлопи.

Ми для речень покрутились.

На місця тихенько всілись. 

Переглядів: 541 | Додав: pedagog_zp | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Годинник
Кнопка сайту
Форма входу

Інф
Друзі сайту
Альтернативный текст
КРИНИЧКА
Школьный дворик Рудаковой Лидии Сайт Лілії Калашнікової Перша сходинка школяра
Описание сайта


odetochkah.ru

Наші нагороди
Статистика
Пошук
Архів записів
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

panorama.at.ua © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz